ДИЕТИ ЗДРАВЈЕ УБАВИНА  ВЕЖБАЊЕ ДУХ/ТЕЛО ТАБЕЛИ И АЛАТИ РИЗНИЦА
 
  Најчитано:
УН диета
Месечинска диета
Диета со јаболки
Диета со јајца
Диета без диета
   
FORUM ФОРУМ
 
Запамти и сподели со другите !
   
  Искалкулирајте:
Индекс на телесна маса
Базален метаболизам
Потрошу. на калории
Табела на тежинa
 

Priredio: DN Tim
redakcija Dijeta.net-a

УН ДИЕТА

povezano sa: 10 najčešćih pitanja o UN

Стриктното спроведување на оваа диета доведува,поред намалувањето на килограмите, и промена на метаболизамот па затоа изгубените килограми не се враќаат.Дитета трае 90 денови.Ако е потребно да се изгубат помалку килограми,диетата се прекинува порано, но тогаш не доаѓа до промена на метаболизамот.

УН диетата секогаш почнува со протеински ден ,потоа следува ден на скробот,па јаглено хидратен ден,овошен ден ,па повторно протеински.РЕДОСЛЕДОТ НА ДЕНОВИТЕ НЕ СМЕЕ ДА СЕ МЕНУВА

А сега – да почнеме со опишувањето на УН диетата.


Појадок
Сите 90 денови ОВОШЈЕ.Се јадат по две исти овоштија или рака суво овошје (изброите 8 парчиња, ќе биде доволно).


Прв ден – ПРОТЕИНСКИ ДЕН

Ручек
Месо,динстувано,обарено или печено ( во количина од ресторанска порција , 2- 3 парчиња или окулу 250 гр) или 3 варени или печени јајца или нешто од млечните производи па и соја.
Леб – парче интегрален леб.
Салата во неограничени количини со максимално 1 лажица масло.
Супа – обавезна ( без резанци – 1/3 шоља / 3 дцл) а ако се конзумираат млечни производи тогаш супата не е обавезна- испијте јогурт или млеко.


Напомена :
Разни врсти протеини не се мешаат во еден оброк или во денот

Вечера
Исто што и за ручек ,но половина мерка од ручекот,без супа и без леб.Обавезно е..ако месо се јаде за ручек да се јаде и за вечера, ако се јадат јајца за ручек,мора да биде исто и за вечера.


Втор ден – ДЕН НА СКРОБОТ

Ручек
Грав,грашок.леќа,ориз,компир – варено,единствено со додаток на зачини ( сол,вегета,црн пипер кечап.варен домат ) – полна чинија.
Леб – парче.
Салата

Вечера
Исто како и за ручек,но половина мерка.Вечера БЕЗ ЛЕБ.


Трет ден – ДЕН НА ЈАГЛЕНИ ХИДРАТИ

Ручек
Варена тестенина со додаток на зачини – кечап или слично,или пица само со додаток на кечап, или солено пециво во количина на пица во пицерија ( на пример 3 кифли)

Вечера
Две тенки парчиња торта,или 3 – колачи,или 3 – 4 топки сладолед.Обавезно – 1 ребро чоколадо за готвење.


Четврти ден - ОВОШЕН ДЕН

Ручек и вечера
Само мешано овошје, колку сакате.


Додатни напомени

По кругот од 7 X 4 дена ,односно 29 дена (три пати во текот на диетата) се држи “ воден ден “. Цел ден се пие само вода.
Обавезно после овошниот ден , а понекогаш и после водениот ,се продолжува се протеинскиот ден.
Кафе и чај може да се пијат,но без шеќер.Соковите да се сведат на најмала можна мерка.
Обавезно е после ручек да се зема една 1 таблета , која содржи дневна доза витамини и минерали;
Паузата помеѓу оброците првито ден е 4 часа,а вториот и третиот ден е 3 часа; за време наовошниот ден паузата помеѓу оброците е 2 часа.
После 8 часот навечер немојте ништо да јадете.

Се што е наведено мора да се јаде затоа што има своја улога во организамот.Овошјето еобавезно за појадок , затоа што најбргу дава енергиа,чоколадата третиот ден исто така,затоашто го штити организамот од можна алергија.

Количините на храна се поголеми од вообичаените, а намирниците се прилагодени на нашитеуслови и поднебје.Мора да се биде доследен и упорен.Може да се случи првите десет денада не дојде до губење на килограми, но тогаш почнува нагло губење на килограми и тоа дурии до 3 – 4 кг.После 90 денови диета,уште 90 денови за појадок се јаде овошје,додека за ручеки вечера се враќате на вообичаениот начин на исхрана.Во тој период треба да се намалатуште 3 кг што е показател на промената на метаболизмот.Ако тоа не се случи , диетата требада се повтори, но дури после 3 месеци.

ДИЕТАТА НЕ СМЕЕ ДА СЕ ПРОДОЛЖУВА ПОВЕЌЕ ОД 90 ДЕНОВИ – ЕДИНСТВЕНОПО ПАУЗА ОД 3 МЕСЕЦИ МОЖЕТЕ ДА СПРОВЕДЕТЕ НОВИ 90 ДЕНОВИ ДИЕТА.

Со среќа и пишете ги вашите резултати!.


 

Licni trener





  Диета.мк и на:  
Фејсбук група
Twitter

Фејсбук страница:

  Корисни линкови
Спортски суплементи

Фитнес центар


 

   
   

Содржината на овој сајт е сопственост на диета.нет :: Некои права се задржани и се под Creative Commons 3.0 лиценца. Тоа значи дека можат да се превземаат текстови но мора да биде именуван правиот извор на информации (линк према сајтот www.dieta.mk), содржината не смее да се користи во комерцијални цели и не смее да се менува на било каков начин.