ДИЕТИ ЗДРАВЈЕ УБАВИНА  ВЕЖБАЊЕ ДУХ/ТЕЛО ТАБЕЛИ И АЛАТИ РИЗНИЦА
 
  Најчитано:
УН диета
Месечинска диета
Диета со јаболки
Диета со јајца
Диета без диета
   
FORUM ФОРУМ
 
Запамти и сподели со другите !
   
  Искалкулирајте:
Индекс на телесна маса
Базален метаболизам
Потрошу. на калории
Табела на тежинa
 

 

BMR i TDEE Kalkulatori

 

БМР ( ритам на базалниот метаболизам ) е број го кои покажува износот на минималната енергиа ( калории ) која е потребна за да телото ги извршува основните функции: да се диши , да се одржува циркулацијата на крвта и температурата на телото.За грубо пресметување на висината на БМР потребни се четири податоци : пол, години,висина и тежина.

Може да се изврши и прецизна пресметка на БМР со помош на клиничката анализа на потрошу – вачката на воздухот , но тие тестови воглавно не се неопходни затоа што во најголем на случаеви добиените вредности одстапуваат од оние кои се добиваат преку формулата за најмногу 100 кЦал.

Формулар за пресметка на дневните енергетски потреби :

Мажи
Жени

Висина (во цм)


Тежина (во кг)


Старост (во години)


Вашите дневни енергетски потреби ( БМР ) се:
кЦал



Важно
Ова се вкупните калории кои му се потребни на вашето тело за да преживее при потполно мирување (како автомобил во лер, користи некоја количина на гориво за да работи, но не мрда).

Бидејќи ние се надеваме дека вие сте малку поактивни, сакаме да ви дадеме алатка со која можете да пресметате колку калории ви се потребни дневно ако работите, вежбате, играте со деца и слично. Тој податок се нарекува TDEE односно вкупна дневна потрошувачка на енергија.

Формулар за пресметка на вкупната дневна потрошувачка на енергија (TDEE):


Калорискиот внес на здрава храна на ниво на TDEE обезбедува одржување на телесната тежина

Ако сакате да ја намалите телесната тежина

Ако вашата цел е да слабеете, треба да направие калориски дефицит во износ од 500 калории дневно, што би требало да доведе до губење на половина килограм неделно. Најдобро би било да конзумирате 250 калории (кЦал) помалку и уште 250 калории (кЦал) да ги потрошите на дополнителни физички активности, со што ќе добиете калориски дефицит од 500 калории (кЦал) на ден.

Никогаш немојте да внесувате помалку од 1200 калории (за жени) односно 1400 (за мажи) на ден.

Ако сакате да ја зголемите телесната тежина
Додадете 500 калории (кЦал) здрава храна преку својот TDEE





 

Licni trener





  Диета.мк и на:  
Фејсбук група
Twitter

Фејсбук страница:

  Корисни линкови
Спортски суплементи

Фитнес центар


 

   
   

Содржината на овој сајт е сопственост на диета.нет :: Некои права се задржани и се под Creative Commons 3.0 лиценца. Тоа значи дека можат да се превземаат текстови но мора да биде именуван правиот извор на информации (линк према сајтот www.dieta.mk), содржината не смее да се користи во комерцијални цели и не смее да се менува на било каков начин.