ДИЕТИ ЗДРАВЈЕ УБАВИНА  ВЕЖБАЊЕ ДУХ/ТЕЛО ТАБЕЛИ И АЛАТИ РИЗНИЦА
 
  Најчитано:
УН диета
Месечинска диета
Диета со јаболки
Диета со јајца
Диета без диета
   
FORUM ФОРУМ
 
Запамти и сподели со другите !
   
  Искалкулирајте:
Индекс на телесна маса
Базален метаболизам
Потрошу. на калории
Табела на тежинa
 

Страна која ќе ви помогне полесно да искалкулирате дали сте само поправени или баш дебели…колку имате вишок…колку носи одредена намирница…и многу повеќе.


 

КАЛКУЛАТОР ЗА ПЛАНИРАЊЕ НА ОБРОЦИ

Со помош на долниот калкулатор можете на брз и едноставен начин да ги испланирате вашите дневни оброци во зависност од дневните потреби и активности. Доволно е да од паѓачкото мени ја изберете намирницата која сакате да ја конзумирате за оброк и од левата... понатака >>

 

КАЛКУЛАТОР ЗА ВНЕС НА ВОДА

Поминато е времето кога дневната количина на потребите за вода се одерувала со реченицата: “ 8 чаши дневно и решени се сите ваши потреби за вода “.Лично.оваа реченица секогаш ми била сомните... понатака >>

 

КАЛКУЛАТОР ЗА ВНЕС НА КАЛОРИИ

Секој од нас би требало да знае колку дневно треба да внесе калории,но и колку калории од протеини,јаглено хидрати и масти. Со помош на овој калкулатор ќе ја дознаете количината потребна само за намалување на салото, потоа за намалување на салото... понатака >>

 

ТАБЕЛА НА НОРМАЛНИ ТЕЖИНИ

Оваа е само рамковна табела на нормални телесни тежини и немојте да заборавите – мускулното ткиво е потешко од истата количина масно ткиво.Генерално,телесната тежина не е најдобра метода за одредување на подобрувањето / одржувањето ... понатака>>

 

Израчунајте го вашиот индекс на телесна маса - BMI

Индексот на телесната маса или БМИ за повеќето луѓе е нов поим.Меѓутоа , БМИ се покажал како добар показател во мерењата кои ги спроведуваат лекарите и истражувачите на угоеноста кај луѓето.БМИ ја користи математичката формула ... понатака >>

 

Израчунајте го ритамот на вашиот базален метаболизам - BMR

БМР ( ритам на базалниот метаболизам ) е број го кои покажува износот на минималната енергиа ( калории ) која е потребна за да телото ги извршува основните функции: да се диши , да се одржува циркулацијата на крвта и температурата ... понатака >>

 

КАЛКУЛАТОР ЗА ПОТРОШУВАЧКА НА КАЛОРИИ

Наведените податоци со однесуваат на времетраењето на активностите , а не за загревањето и истегнувањето.На пример,ако одите на аеробик и терминот ви трае 60 минути ,тогаш треба да водите евиденција дека... понатака >>


 

 


 

Licni trener





  Диета.мк и на:  
Фејсбук група
Twitter

Фејсбук страница:

  Корисни линкови
Спортски суплементи

Фитнес центар


 

   
   

Содржината на овој сајт е сопственост на диета.нет :: Некои права се задржани и се под Creative Commons 3.0 лиценца. Тоа значи дека можат да се превземаат текстови но мора да биде именуван правиот извор на информации (линк према сајтот www.dieta.mk), содржината не смее да се користи во комерцијални цели и не смее да се менува на било каков начин.